Dienst na verkoop

Heb je een algemene vraag voor onze dienst-na-verkoop? Mail ons: aftersales@herfra.be.

Garantie

Op alle verkochte producten geniet je de wettelijke garantie van 2 jaar. Sommige producten hebben een langere garantieperiode, zoals bijvoorbeeld onze sofa's en relaxen (5 jaar). Dit wordt dan ook specifiek vermeld op de bijhorende factuur. Zo worden misverstanden vermeden. Bij eventuele gebreken aan de goederen moet je dit wel binnen een termijn van 7 dagen na levering aan ons melden. We vragen ook om de oorspronkelijke verpakking te behouden. Gewone slijtage komt niet in aanmerking voor herstelling onder garantie. Lees hier meer over de garantievoorwaarden.

Wens je meer info over de garantie? Stuur dan een bericht naar aftersales@herfra.be.

Annuleren, retourneren en ruilen

Wil je een aankoop toch nog annuleren? Geen probleem! Je kan binnen de 7 dagen na bestelling nog annuleren. Je begrijpt dat we daar natuurlijk wel enkele voorwaarden aan koppelen. De exacte voorwaarden lees je hier.

Wil je ruilen? Ook dat is mogelijk. Neem gerust contact op met de klantenservice voor vragen of meer informatie. 

Wil je de levering uitstellen? Ook dat kan. Hou wel rekening met eventuele stockeringskosten. Neem gerust contact op met onze dienst na verkoop voor meer informatie. Als je het om uitstel na contact met de planningsverantwoordelijke, vraag je dit best via aftersales@herfra.be. Werd de orderbevestiging al gestuurd? Mail naar orderentry@herfra.be.

Stuur je de goederen terug, hou er dan wel rekening mee dat jij als enige verantwoordelijk bent mocht er schade ontstaan tijdens het terugsturen.